Пов’язані фірми розіграли півмільйонний тендер на облаштування смітника

Участь у тендері на ліквідацію сміттєзвалища у районі вулиці Космічної у Сумах взяли дві фірми: «Еллта» та «Прогресбудсервіс». Переможцем визначили «Еллту», оскільки вона запропонувала нижчу ціну – 449, 929 грн  при очікуваній вартості 450 тисяч гривень. Тобто понизили ціну всього на 71 грн. І, до слова, під час аукціону жодна з фірм-учасниць початкову вартість не знижувала.

Договір з переможцем Департамент інфраструктури Сумської міськради уклав у липні, кінцевий термін виконання робіт – 30 листопада. Сьогодні сміттєзвалище, розмір якого понад 2 га, виглядає ось так.

Звалища тут дійсно вже немає, територія розрівняна. Ймовірно, бульдозерами , оскільки саме на ці послуги у договорі прописано аж 284 тисячі гривень.

Ще понад 120 тисяч мають витратити на бетонні суміші, металеві стовпи та ворота. І на всі ці роботи у виконавця залишається місяць, бо поки ні стовпів, ні воріт тут немає.

Виконавець робіт – фірма «Еллта» існує 3 роки, зареєстрована у Сумах, за адресою Площа Покровська, 6А. ЇЇ засновниця – Винокурова Зоя Андріївна. Жінка є однією з власниць фірми «Кафе «Кобзар», серед засновниць якої є і Сюхіна Вікторія Вікторівна.  За інформацією сайту youcontrol, проживає вона за однією адресою із Поповою Анастасією Геннадіївною – засновницею фірми «Прогресбудсервіс» –  другого учасника цього тендеру. Тож саме цим можна пояснити і мізерне пониження вартості робіт, і, відповідно, прогнозовану перемогу «Еллти».

І це не єдиний приклад співпраці Департаменту інфраструктури з даною фірмою : за два роки департамент уклав із товариством  «Еллта» договори на ремонти ліфтів у Сумах на загальну суму більш ніж 2,5 млн грн. А на початку січня 2018 року вони уклали прямий договір на майже 1 млн грн на реконструкцію полігону для складання твердих побутових відходів у Великому Бобрику.

І, до речі, вже вкінці 2018-го прямий договір на реконструкцію цього ж полігону департамент уклав і з фірмою «Прогресбудсервіс».

Всього за 3 роки «Еллта» отримала на виконання робіт близько 8 млн бюджетних коштів.

Related posts