Моніторинг траси Р-46 Харків-Охтирка

Ремонт траси Р-46 став найбільшим інфраструктурним об’єктом області цього року. Загалом на ремонт дороги витрачено 215 мільйонів гривень за двома тендерами. На відкриття траси завітав навіть Президент країни. Громадським моніторинг перевірив на скільки якісною виявилася нова дорога, що сполучає Харківщину і Сумщину.

Виконання робіт здійснювали 2 підрядника: ТОВ «Харківспецбудмеханізація-7» (на суму 9,6 млн. грн.) та ТОВ «Автомагістраль Південь» (на суму 205,3 млн. грн.).

Замовником також укладено 2 контракти на розробку проектної документації на суму 240 та 244 тисячі гривень відповідно. Обидві угоди укладено з ТОВ «Віакон Україна» за прямою переговорною процедурою. При цьому Служба автомобільних доріг у Сумській області не оприлюднила ні текст договорів, ні інформацію, яку вони містять.

Цим замовник порушив наказ Мінекономрозвитку №490 від 22.03.2016р.

Під час огляду відремонтованих ділянок дороги пошкоджень верхнього одягу дорожнього полотна не виявлено. Більшість зауважень стосувалися облаштування укосів та систем водовідведення.

Так при влаштуванні двох водопровідних дорожніх труб для перепуску поверхневих вод підрядником влаштовано трубу на висоті 30-50см над поверхнею водозбирального басейну, що унеможливлює нормальне функціонування перепускної труби.

Очевидно щоб приховати «помилку» в подальшому труби були засипані землею.

Таким чином  при виконанні робіт не забезпечено належне  відведення поверхневих    вод від насипу  автомобільної дороги:

Також були виявлені розмиви земляного полотна:

Руйнування земельного полотна (не забезпечено належне ущільнення  укосів та узбіч):

Система водовідведення на автобусних зупинках не має жолобів та не ущільнена  цементною сумішшю (можливе підмивання земельного полотна в місяцях відводу води):

Related posts